Public Relations

Public Relations to budowanie relacji z otoczeniem, w celu kształtowania określonego wizerunku i zdobywania zaufania do firmy.

Czy chcesz być obecny w mediach (TV, VOD, radio, portale), kanałach (YouTube, Vimeo, Vine), serwisach społecznościowych, blogach i wszędzie tam, gdzie trzeba, aby inni usłyszeli o Tobie?

“Zaufaj nam. Pracowaliśmy w mediach i dzięki pielęgnowanym kontaktom wiemy, jak pomóc naszym partnerom w dystrybucji filmów w przestrzeni medialnej. Dodatkowo potrafimy stworzyć własne media tzw. own media”.

Wychodzimy z założenia, że dobry materiał filmowy powinien być oglądany! W odróżnieniu od innych, nie zostawiamy Cię z filmem w szczerym polu. Czujemy się odpowiedzialni za produkt. Skorzystaj z naszych usług public relations.

OFERUJEMY:

  • audyt komunikacyjny i tworzenie strategii public relations (sytuacja wyjściowa + cele + strategia + działanie + wyniki)
  • public relations dla biznesu i szkolenia
  • strategia oparta o model PESO (Paid, Earned, Shared, Owned Media)
  • relacje z mediami (media relations: TV, prasa, radio, portale) cykliczne i w czasie wydarzeń specjalnych (eventy)
  • wykorzystanie narzędzi journalism data (ikonografiki, oprawa graficzna)
  • tworzenie tematów dla mediów, które powodują duży potencjał cytowalności i udostępnień (nie tylko informacje prasowe, ale źródła ciekawych informacji dla dziennikarzy)
  • efektywne uczestnictwo i sprzedaż w social media: jak używać w firmie narzędzi typu Facebook, Linkedin, Twitter, SlideShare
  • projektowanie serwisów i blogów według oczekiwań ekspertów, ale również do preferencji klientów
  • zarządzanie obrazem i cyfrowym wizerunkiem (Instagram, Flickr, memy)
  • pozycjonowanie treści w Internecie (SERM, audyt SEO, content marketing, czyli tworzenie użytecznej i unikalnej treści)
  • inspirowanie i tworzenie podcastów, promocja audio contentu
  • pozycjonowanie ekspertów w mediach (generator prestiżu)
  • organizowanie i promocja wydarzeń specjalnych (konferencje, spotkania networkingowe, seminaria, niestandardowe promocje miejskie, wydarzenia filmowe).

Dla nas public relations opiera się na zaufaniu, strategii i dobrych relacjach. Pracujemy z wybitnymi PR-owcami. PR wymaga czasu i fair play.

 

Get Media Studio_praca

Świat podlega ciągłym zmianom. Dostosuj swoją strategię komunikacji!

—————————————————————————————————————– 

Historia Get Media Studio i Agencji Zając PR

Łukasz Zając: Początek mojej działalności to praca producenta filmowego w firmie Get Media Studio. Zaryzykowałem i założyłem biznes w 2013 roku. Zebraliśmy grupę ludzi, która dobrze odnajduje się za kamerą, świetnie montuje, czuje postprodukcje, zna potrzeby biznesu i trafnie rozpoznała rozwój wideo w Internecie. Te czynniki spowodowały, że krok po kroku zdobywaliśmy kolejne zlecenia.

Pierwszym założeniem było to, że robimy kilka produkcji, ale na wysokim poziomie. Raczej delikatesy, niż hurtownia. Drugą intuicją, potem zaś trafnym założeniem, był fakt, że wraz z produkcją i sprzedażą filmu dla biznesu czy instytucji, należy pomóc w jego promocji. Film musi być elementem planu komunikacji. Czyli nie produkujemy tylko filmu, ale dbamy także o jego promocję i public relations. Dziś powtarzam, że budżet powinno się podzielić według proporcji – 70/80% na wyprodukowanie filmu a 20/30% na jego promocję.

Czytaj więcej…

 

Klienci zadowoleni z naszych usług:

UNIZETO

Fundacja Orszak Trzech Króli

Polskie Towarzystwo Gospodarcze

Integra Sp z.o.o.

PIRI PIRI

Wydawnictwo Rossikon Press

SuperDrob S.A.

PKO BP

 

Książka twórcy Get Media Studio

“Po co jest PR?” (2018), Wydawnictwo Słowa i Myśli