Trening medialny – Szczecin 2013

Szkolenie - występowanie przed kamerą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trening medialny: Twoja opowieść w mediach!

Współpraca z mediami jest coraz popularniejsza wśród firm i instytucji. To istniejący ekosystem łączący interesy biznesu, społeczności, konsumentów. Aby skutecznie sprzedawać (produkty czy idee) oraz efektywnie informować – należy umiejętnie komunikować.

Szkolenie ma na celu:

– przygotowanie do pracy z dziennikarzem (informowanie, relacje, współpraca),

– pokazanie jak występować i dobrze być odbieranym w TV i wywiadzie (nauka „przechodzenia przez szkło”),

– wskazanie zasad jak opracować i zaprezentować najważniejszy przekaz dla dziennikarza (masz na to 15 sekund w materiale reporterskim),

– przygotowanie do podstaw konstruowania własnych materiałów filmowych i wykorzystania You Tube, Vimeo czy Daily Motion

szkolenie medialne Szczecin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania:

– Jak mówić przekonująco, trafnie formułować myśli?

– Jak dobrze się prezentować i pracować z kamerą?

– Jak przygotować efektywne formy wystąpień: nagranie reporterskie, gość programu, debata, telewizja śniadaniowa?

– Jak radzić sobie ze stresem?

– Jak przygotować się do wystąpień publicznych – telewizyjnych i prezentacyjnych?

– Jak powstaje materiał, news telewizyjny?

– Jak opowiedzieć krótko i skutecznie o swojej firmie, produkcie czy wydarzeniu?

– Jak zbudować efektywny networking z dziennikarzami?

– Gdzie bywać i nie bywać aby być zauważalnym w ekosystemie mediów?

– Jaka jest gramatyka języka ciała?

 

Jak odnaleźć się z telewizją i w Telewizji

Skuteczne występowanie przed kamerą

 

Cena obejmuje:

• materiały szkoleniowe

• książkę, DVD z nagraniami

• przerwy kawowe

• lunch

• certyfikat ukończenia warsztatów

 

Dodatkowo możliwe są indywidualne konsultacje z ekspertem.

 

 

Podsumowanie:

 

Czas szkolenia: 8 godzin, w tym przerwy i obiad
Terminy:  
Miejsce: Szczecin*
Cena: Oferta ważna do 30.11.  2013 r. * szkolenia zamknięte – oferta otwarta na rozmowy
Szkolenia są przygotowane dla grupy do 5 osób

* Szkolenia „za zamkniętymi drzwiami” dla wybranej firmy lub instytucji. Poufność i zaufanie są istotne dla obu stron.

 

Łukasz Zając – twórca i właściciel Get Media Studio. Socjolog, znawca i praktyk public relations. Fotografik. Zanim został producentem filmowym, poznał od podszewki biznes (Towarzystwo Biznesowe), fundraising oraz pracę dziennikarza informacyjnego (TVP Szczecin). Jest głęboko przekonany do idei networkingu, opartej na zaufaniu i profesjonalnej pomocy w biznesie. Doświadczenie zawodowe: dziennikarz informacyjny w TVP Szczecin; doradca PR i fundraiser w Fronda.pl i Rebelya.pl; współtwórca i manager w klubie networkingowym Towarzystwie Biznesowowym; koordynator kursów dla licealistów i studentów (warsztaty dziennikarskie, filmowe, wyjazdy wolontariuszy).

 

Michał Matys – operator i ekspert w postprodukcji filmowej; sympatyk nowych form audiowizualnych (animacje, efekty specjalne). Pracuje w Telewizji Uczelnianej PLATON TV.

 

Jakub Kulawczuk – dziennikarz, autor wywiadów, badacz cennych zjawisk społecznych. W latach 2009 – 2011 prowadził multimedialne warsztaty dziennikarskie dla młodzieży gimnazjalnej i licealnej organizowane przez Fundacje Nowe Media. W 2009 roku opublikował książkę reportażową „Czas zatrzymany. 1-8 kwietnia 2005”, w której za pomocą metody Marka Millera na podstawie ponad 80 wywiadów (m.in. Lech Wałęsa, Norman Davies, Szewach Weiss, Jan Pospieszalski, Muniek Staszczyk- T.Love, Adam Nowa – Raz Dwa Trzy, Hirek Wrona) spróbował zrekonstruować wydarzenia i przybliżyć atmosferę społeczną towarzyszącą odchodzeniu Jana Pawła II. Publikował w kwartalniku społeczno-cywilizacyjnym Fronda oraz w Dużym Formacie – dodatku reporterów do Gazety Wyborczej. Obecnie realizuje szeroko zakrojony autorski projekt reportażowy dotyczący Pionierów Szczecina.

 

Zgłoszenie na szkolenie 

Kontakt

 

PRACUJEMY DLA:
http://www.getmediastudio.pl/klienci