Skuteczna reklama, kryzys twórczy czy rewolucja internetowa – Kot Przybora

Polecamy kilka myśli w wywiadzie interaktywnie.com z współtwórcą czołowej agencji reklamowej PZL.

Kot Przybora.

ROLA INTERNETU:

Internet to nie jest przyszłość, to teraźniejszość. Wiele firm sobie świetnie w nim radzi, ale przewidywanie, co będzie za kilka lat… Tego się nie da przewidzieć.

BADANIA A KREACJA REKLAMY

Jednym z ważniejszym powodów, dla których tak się dzieje są wszechwładne badania marketingowe. Kiedyś w polskiej reklamie był czas, kiedy powstawały kampanie, bo ktoś uznał, że jest na nią dobry pomysł. Tak powstawały najlepsze reklamy, także te naszego autorstwa. Nie pracowaliśmy inaczej. Ale potem sytuacja się zmieniła.

REKLAMA A ROZWÓJ INTERNETU

Wydaje mi się, że zawsze najbardziej liczy się pomysł. Jeśli jest inaczej, to już będą tylko reklamy podpasek z piosenkami, a wtedy nie ma co się szarpać.

Reklamy PZL