Reklama Lacoste – przełomowy spot reklamowy

Na ile odważny i pełny charakteru jest przekaz reklamowy naszych firm, produktów i usług? Zazwyczaj robi się to co inni już zrobili. To co działa. Często jest to przewidywalne, przeciętne, podobne do siebie…

Wiele wynika z analizy i badań nad konsumentem. Reklama Lacoste – „The Big Leap” pokazuje, że można uderzyć z oryginalnym, emocjonalnym i ciekawym konceptem. W sumie nawiązującym do najbliższych przeżyć każdej osoby. Kto nie pamięta swojego pierwszego pocałunku?

Świetnie dobrany duet aktorski to znane twarze świata mody. Dzięki nim łatwo poddać się nastrojowi przełamania i odwagi.

 

Pomysły Seb-a Edwardsa pokazują, że można z rozmachem nakręcić wciągający spot reklamowy. Gra była nie o byle co. Reklama była emitowana m.in. z okazji Sochi 2014 Winter Olympics oraz New York Fashion Week.

 

Budżet reklamowy nie był mały – tak przypuszczam – jednak powinien się zwrócić i to z nawiązką. Co ciekawe, to jedna pierwszych kampanii wideo Lacoste. Skierowana do telewizji, już dziś ma ponad 250 tys. odsłon w You Tube. Bardzo trafne jest też hasło kampanii „Life is a Beautiful Sport” . Kto nie lubi sportu? Kto nie patrzy na życie jako pewne zmaganie, ćwieczenie, zdobywanie podium?

 

Uważam że jest to jedna z lepszych reklam w 2014 roku. Może nie jest to opinia na wyrost. Tegoroczne 2014 Super Bowl nie powalała swoimi zestawami reklam emitowanych w czasie największej oglądalności. Były to często reklamy w formacie „life-style”.

 

  • Agency BETC Paris ;
  • Production Company Wanda;
  • Director Seb Edwards ;

He is about to risk it all to win the game of his life.
It will take him confidence and courage to make the leap, beautifully.
Life is a Beautiful Sport.

 

Więcej o reklamie i kampanii:

 

http://www.moving-picture.com/work/lacoste-the-big-leap

http://www.thedrum.com/news/2014/02/10/ad-day-lacoste-big-leap

http://www.bestadsontv.com/