Przemysł kreatywny dominuje w czasie wolnym

Cyfrowa przyszłość kreatywnej Polski. Booz and Co, kwiecień 2013

Cyfrowa przyszłość kreatywnej Polski. Booz and Co, kwiecień 2013

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Definicje

Czytaj również: http://creativeindustries.tumblr.com/post/54839306908/przemysly-kreatywne-w-polsce-widziane-z-zewnatrz

Zdaniem autorów trzonem przemysłów kreatywnych w Europie są media cyfrowe i kinematografia. Do nich należy 50% tego twórczego, biznesowego tortu na naszym kontynencie. Chociaż według innych tym rdzeniem jest biznes wydawniczy, którego wartość przekracza 40 miliardów euro. W 2011 roku wszystkie wspomniane branże kreatywne na Starym Kontynencie były wyceniane na łączną kwotę 200 miliardów euro (o 40 miliardów euro więcej aniżeli 10 lat wcześniej). Wyniósł on jeszcze więcej gdyby nie fakt, iż początkowa faza cyfrowej ewolucji muzyki spowodowała spadek wartości “dźwiękowego” segmentu.