Data Jurnalism – wsparcie w PR i marketingu firmy

isb_1

Czy zastanawiasz się jak na nowo zachęcić dziennikarzy do publikacji informacji o twojej firmie? Czy podejmujesz walkę o wydłużenie wizyty na twojej stronie www? Postaw na wizualizację danych. Journalism data – lekko i nowocześnie.

W Polsce wystartował pierwszy projekt „jurnalism data” przedstawiający w nowy sposób zbiory informacji i dane. BIQdata.pl udostępnia informacje o postaci grafik, ikonografiki z lekkimi opisami i nowoczesnym wzornictwem. Za serwis odpowiada Vadim Makarenko, dziennikarz gospodarczy  Gazety Wyborczej.

„BIQdata.pl dedykowany jest tym, którzy są ciekawi świata i jednocześnie szukają atrakcyjnie i lekko podanej informacji. Serwis opowiada świat liczbami – przedstawia i przetwarza dane, sprawdza korelacje pomiędzy nimi i pomaga w wyciąganiu wniosków. Dzięki publikacjom, które systematyzują wiedzę na podstawie danych, możliwe jest szersze spojrzenie na kwestie społeczne, kulturalne czy gospodarcze. ”

Data

Jurnalism data jest ciekawym zjawiskiem również dla firm. Dział marketingu czy biuro PR powinno nauczyć się przedstawiać dane w sposób nowy i atrakcyjny dla odbiorcy. Warto pamiętać, że czas spędzony na stronie czy innych kanałach jest bardzo krótki. Trzeba zaciekawić klienta… Również dziennikarze cierpią na brak czasu i natłok nieczytelnych lub niepełnych danych. Pomóż im!

Agencja Get Media PR świadczy doradztwo w zakresie opracowania danych wizualnych.